Första inlägget

Jahapp, första inlägget på den här bloggen då. Har haft ett par bloggar innan men har gett upp efter ett tag. Kanske för dem var inriktade på speciella teman. Den här är lite mer av en fri blogg. Jag skriver lite vad jag känner för och så lägger jag upp bilder för jag älskar att fota!

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och är sjuk. Jag bodde här innan men det vi gjorde slut och jag flyttade ihop med en vän. Men börjar känna att jag saknar att bo med honom. Så tillbringar mest tid här, känner mig så deppig när jag är i min lägenhet. Så för att min skolgång inte ska bli lidande så är jag mest här så jag mår bra. (förutom nu när jag är sjuk).

Hade influensan i förra veckan från söndagen till fredagen. Och var hos läkaren idag och det verkar som om det är en till förkylning på väg.

Min amstaff blandning Chino.

20120222-161736.jpg

Kommentera

