Jeep körning

Var hemma idag med från skolan. Går på en folkhögskola så de går mycket på närvaron. Får börja bättra mig känner jag. Ska kanske gå imorgon. Fredagar är min favorit dag. Då har vi kulturhistoria och matte. Jag tycker verkligen att matte är hur roligt som helst! Och kulturhistorian är jätte intressant.

I helgen ska jag och min syster följa med våra gubbar till Ystad så de ska få använda sina presenter de fick som födelsedags present från liveit.se som de fick av sina underbara flickvänner. De ska få köra jeep. Kul va? ^^

20120223-170355.jpg

Kommentera

